torsdag, augusti 18, 2005

four fold


I think I had the worlds smallest wood tick on my thumb today. I removed it with a single fingernail. Pulled it away. Like a real man. (See above.) My heart is for Bert, Isaac, Maarten and Karel.
--

Man, have I told you about this? Seriously. I know I told a DBHG-man and the Koloni-man. Whether or not they were too tipsy is a whole 'nother question. Boys?
--

Schlafen mit der bananen - "Liv Bullman" (*.mp3). 2000'ish shit. Peep game. Tack Benny. Jag vill se dig som den du är idag.
--

namn: viktor
tidpunkt: 05-08-17 23:44
lyssnar på: Blue Öyster Cult - "Godzilla"
meddelande:

Tack Per J. Tack gf. Tack hejhenrik. Tack s.

Det här är den bästa musiken jag har hört i hela mitt 23 åriga liv. Tro mig.

Bra rock(!). Pop. Hiphop.

Det här är den här veckan, en av de fem bästa i mitt liv, koncentrerad i rent vitt ljus.

Nu räcker det. Om det aldrig blir bättre än så här, då kommer jag ändå aldrig vara missnöjd. The sky is the limit from now on.