fredag, december 31, 2004

Deathprod-boxen


Årets box.

Det blev inte bättre än så här.

Röster om Deathprod-boxen:
Viktor, Göteborg: "Det känns helt enkelt väldigt bra. Och då har jag inte ens hört den."

Johan, Stockholm: "Synd att den är en retrobox och att den därför inte kvalificeras att ha med på mina årsbästalistor..! (Jag har i och för sig inte heller hört den, men det är ren princip plus att Helge är - vad jag erfarit - en trevlig figur.)"

Björn, Malmö: "How do I love Deathprod-boxen? Let me count the ways! Jag har inte hört en sekund av materialet, men allt jag har hört där Helge (?) har varit inblandad tyder på att han har ett väldigt gott omdöme. Naturligtvis ligger den på topp tio någonsin-listan. Precis som Albert Ayler-boxen, med andra ord. Det är ett sådant släpp som man, på sätt och vis, egentligen inte behöver höra för att tycka att det hör till världens bästa."